مطبوعات چین: ایران مصمم به تقویت اقتصاد خود است
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا، 'گلوبال تایمز' یكی از روزنامه های مهم چین روز چهارشنبه نوشت: رهبران ایران در پیام های نوروزی خود تاكید كردند كه اقتصاد این كشور به رغم مواجهه با چالش هایی براثر تحریم های غرب، در سال 1391 وضعیتی رو به توسعه خواهد داشت.

این روزنامه وابسته به ارگان حزب حاكم چین با اشاره به اینكه ایران در اقدامی نمادین سال 91 را با شلیك گلوله هایی از ناو جماران آغاز كرد، آورده است: آیت الله ' علی خامنه ای ' رهبر معظم ایران تاكید كرده اند كه اگر ایران اقتصاد خود را قوی كند، دشمن ناامید خواهد شد.

به نوشته این روزنامه ، رهبر انقلاب ایران تلاش های قوی برای پیشبرد اقتصاد و تولید ملی را خواستار شدند و گفتند كه این راهی برای در هم شكستن اراده دشمنان جمهوری اسلامی و عقیم گذاشتن توطئه های آنها است.

گلوبال تایمز خاطر نشان كرد، رهبر عالی ایران 12 ماه آینده را سال تولید ملی و حمایت از سرمایه و كار ایرانی نامیدند و خطاب به ملت فرمودند: به سوی خرید اجناس ایرانی حركت كنید و مصرف داخلی را افزایش دهید .

رسانه های گروهی چین همچنین امروز با اشاره به آغاز سال جدید ایرانی نوشتند: ایران در سال شمسی گذشته موفق به پرتاب ماهواره و توسعه صنعت برق هسته ای و نوآوری های علمی چشمگیر شد و امید دارد كه در سال 91 نیز به دستاوردهای اقتصادی ، سیاسی و علمی بیشتری دست یابد.

این گزارش ها می افزاید: ' محمود احمدی نژاد ' رییس جمهور ایران نیز در پیام نوروزی خود تاكید كرد كه دولت از هیچ تلاشی برای افزایش نرخ رشد اقتصادی و تقویت اقتصاد و سرمایه گذاری دریغ نخواهد كرد .

آساق ** 275 ** 2100





:: برچسب‌ها: آبی , مرخصی ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: